Zwroty i reklamacje
ZWROT TOWARU:
Zgodnie z regulaminem, zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru.
Zwroty środków realizowane są w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia nam zwracanego towaru oraz poprawnie wypełnionego formularza zwrotu.
Aby dokonać zwrotu należy odesłać towar wraz z wypełnionym formularzem.
Dobrze zabezpieczoną przesyłkę należy wysłać na adres:
PB Allure Sp. z o.o.
Ul. Wiśniowieckiego 119
33-300 Nowy Sącz
Tel. +48 697 555 570
Przesyłkę można nadać dowolną firmą przewozową na wskazany adres, pod warunkiem zachowania potwierdzenia nadania.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJA TOWARU:
Aby złożyć reklamację należy odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji.
Dobrze zabezpieczoną przesyłkę należy wysłać na adres:
PB Allure Sp. z o.o.
Ul. Wiśniowieckiego 119
33-300 Nowy Sącz
Tel. +48 697 555 570
Przesyłkę można nadać dowolną firmą przewozową na wskazany adres, pod warunkiem zachowania potwierdzenia nadania.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
